News
INFORMACJA zmiana sposobu obsługi interesantów w budynku Urzędu.
24.01.2022
W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 w trosce
o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Gminy
w Korytnicy od dnia 24 stycznia 2022 roku do odwołania ulega zmianie sposób obsługi interesantów w budynku Urzędu.
Obsługa interesantów zostaje ograniczona i będzie się odbywała jedynie
w wyznaczonym miejscu na parterze Urzędu Gminy. Pozostała część budynku Urzędu nie będzie dostępna dla interesantów.
W sytuacji gdy jest to niezbędne, przebywanie interesantów w pomieszczeniach Urzędu może odbywać się wyłącznie za zgodą pracownika Urzędu.
Interesanci będą przyjmowani tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym umówieniu daty i godziny wizyty.
W celu kontaktu z pracownikiem prosimy o kontakt telefoniczny:
sekretariat: 25 661 22 84
wymiar podatków i opłat: 25 308 10 23
księgowość podatkowa: 25 661 22 22
planowanie przestrzenne, inwestycje: 25 308 10 24
ochrona środowiska, odpady komunalne: 25 661 22 81
księgowość budżetowa: 25 661 22 13
USC: 25 661 22 29
sprawy obywatelskie, zarządzanie kryzysowe: 25 661 22 56
GOPS: 25 661 21 30
GZEASz: 25 661 22 95
Dodatki osłonowe: nr tel. 25 66 12 111
Akcyza: nr tel. 25 308 10 23
Dodatkowo na parterze Urzędu znajdują się skrzynki, do których można wrzucać wnioski o dodatek osłonowy oraz deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw.
Wnioski o zwrot akcyzy bedzie moża składać od dnia 01.02.2022 r.